tangfelt.blogg.se

Krokom!

Publicerad 2014-08-11 13:30:11 i Allmänt,

I fredags åkte jag och fem hundar till Krokom. Stannade som vanligt och åt i Åsarna tillsammans med Carina ;) Jag hade hyrt stuga denna gång för att slippa dra husvagnen och Åsa bodde granne och vi hade så mysigt så. 
 
Sprang 14 lopp på lördagen och "bara" 8 på söndagen ;), kändes i benen kan jag säga....
 
Sammanfattar lite kort: Matten var dålig hela helgen, vet inte vad det var men jag kunde inte tagga som vanligt..., men med duktiga hundar går det ganska bra ändå. Elton nollade två hopplopp, Filur disk i alla tror jag men himla fina lopp, Hippi var helt galen, tok i agilityloppen men hopploppen riktigt fint. Hon nollade på lördagen, kom 2:a och tog sitt livs första SM-pinne, på söndagen klantade jag till det på näst sista hindret annars jättefint. I lagloppen gick hon som en dröm, alltså vilken hund! Toppen drämde till men en vinst och ett jättefint hopplopp igår och fick sin sista pinne så nu är han klass 3 vovve där!! Wiola var med och tävlade lag och hon nollade båda loppen och laget tog två vinster!!! Tack alla för en rolig helg. Nu ska jag träna kontaktfält, känns som det behövs!!
 
Givetvis stannade vi och åt i Åsarna på vägen hem också ;)
 
Calle och Hampus har spelat fotboll både i veckan och i helgen. Förlust för Hampus lag och vinst för Calles. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela