tangfelt.blogg.se

Läxa från fröken!

Publicerad 2014-02-07 15:25:03 i Allmänt,

Nästa helg ska ju jag gå som åhörare på en lydnadskurs för Towa Lindh men jag har även anmält mig till en lydnadskurs på klubben med Elton som börjar i slutet på februari och vi har redan fått läxa av fröken!!!! Så det var bara att införskaffa regelboken och börja plugga ;) Passade även på att köpa en tävlingsbok i agility till Toppen. Det börjar ju sakta men säkert att närma sig och nu är han anmäld till sin första tävling den 5 april, wiiiii!
 
 
I måndagskväll åkte vi hem till bästa veterinären och höftledsröntgade och kastrerade Toppen. Höfterna såg bra ut så nu hoppas vi att det verkligen är så också och kastreringen gick bra. Så nu är det en stortratt som bufflar runt här hemma...., Toppen var ju inte smidig innan så ni kan ju bara tänka er hur det är nu....:)
 
 
Annars har veckan typ endast bestått av jobb, jobb på dagarna, jobb på kvällarna och jobb nu i helgen. Mina hundar har fått promenader i skogen och absolut inget mer...., men jag tror dom överlever..., Dominus brukar ta en leksak i munnen och sätta sig på ryggstödet och titta ut genom fönstret och hoppas på att husse ska komma hem och leka med honom <3, så lite uttråkade kanske dom är ändå....
 
 
Trevlig helg alla!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela