tangfelt.blogg.se

Veckorna går!

Publicerad 2014-03-10 16:13:00 i Allmänt,

Jobbar som en tok just nu så veckorna bara rinner iväg, men vad gör man inte för att få ihop pengar till sommarens alla roliga tävlingar :)  Våren har ju kommit även till Bollnäs och det måste vara rekordtidigt. Men jag tackar och tar emot för det är sååå härligt! Bäst av allt är nog att agilityplanen är super att träna på, fördelen med liiite lutning är att det torkar upp så fort. Så några härliga agilitypass har jag allt hunnit med och hundarna är så lyckliga! Känns lite konstigt att åka på klubbens träningar och träna inomhus nu när det är så fint ute, men man får ju träffa alla härliga människor så det blir kul ändå!
 
Ettagluttarna körde en hopp 1 bana, inte så lätt som det såg ut...., både Hippi och Toppen missade däcket när jag kallade in i starten första gången...., något att träna på..., å sen rör ju jag mig som en elefant...suck!
 
http://www.youtube.com/watch?v=ja1JwnIWxTI
   
 
Inte bara positivt med vår...
 
 
Det har även varit sportlov förra veckan och Pär och Hampus tog en dag i Järvsö och åkte slalom samt en annan dag på Sävstaås och åkte skridskor. I fredags åkte Pär, Hampus och jag ner till pappa i Stockholm och hämtade hem lite saker eftersom han ska flytta i maj. Matsalsmöbler och miljoner småsaker som vi fortfarande försöker leta platser åt här hemma ;), tack pappa för allt! Hälsade även på mamma och planterade lite vårblommor på hennes grav. 
 
 
Jocke och Hanna har varit och hälsat på Liams tre musketörer ;), så himla söta. 
 
 
Åh vad jag längtar till Påsk när vi får hälsa på där nere i Skåne, längtar ju otroligt mycket efter den här lilla krulltotten också..., ja alla hundar så klart :)
 
 
Stora bäbisen har även fyllt år (21 år), så det var ett tag sen vi satt så här och filosoferade Jocke och jag...
 
 
I torsdags var även första gången med hund på lydnadskursen för Katharina, så himla kul att komma igång igen. Alltså det är ju kul med lydnad också...., önskar jag hade lite mer tid bara...
 
Har även kunnat börja använda uterastgårdarna så  hundarna kan ligga ute i solen lite medans matte jobbar, allt blir så härligt och lätt med lite värme!
 
 
Härlig vecka på er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela