tangfelt.blogg.se

Men annars då.....

Publicerad 2015-07-16 20:27:55 i Allmänt,

Jo, jag gillar att jag har en sån fin agilitybana utanför dörren och att jag har fått till två träningspass med svåra men roliga banor från O/E kursen den här veckan. Hippi har gått kanon men Elton tröttnar fort. På lördag blir det en lätt och fartig träning och sista simpasset så hoppas jag vi är redo för Tyskland sen!
Jag njuter av härliga skogspromenader som även brukar innehålla bad....
Pudlarna njuter av att blåbären är så många i skogen nu och plockar för fullt medans Toppen och Ebbot inte fattar vad de håller på med, pinnar duger väl bra ;)
Åsså njuter jag av alla härliga blommor och att bara få vara hemma och mysa på tomten...
Njuter av valparna som inte alltid blir så söta på bild utan kan vara riktiga monster men för det mesta alldeles, alldeles underbara!
Njuter av att se dessa, morgonrutinerna är fasta för en del, så här ser det nästan alltid ut när Pär äter frukost, en pudel på varje sida som vill mysa med husse, så här kan de stå hur länge som helst och bara mysa...Innan Melker kom in i familjen satt Elton alltid i husses knä men eftersom båda inte får plats har de skaffat sig en ny rutin...
Nu ska jag njuta av en stor kopp te och sommar med Ernst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela