tangfelt.blogg.se

Drömmen om ett växthus!

Publicerad 2015-03-26 13:34:10 i Allmänt,

Nu när jag inte ska vara så aktiv på klubben längre kommer jag ju att få MASSOR med tid över..., eller.....??? Sitter och drömmer och planerar om ett eget växthus....., men vet ni hur dyra växthus är??? Inte i klass med min ekonomi i alla fall :(, men drömma kostar ju inget...
Alltså nåt sånt här skulle ju vara drömmen, inte för stort men ändå så himla fina..., men om man kollar i min prisklass så blir de inte lika roliga, men tar man svart istället för alluminium så blir det så klart dyrare men ack så mycket snyggare..., ja ett sånt här får det nog bli...
Man får väl helt enkelt satsa på att göra riktigt fint runt omkring istället, det kan nog bli mysigt med detta också. Mina odlingskrav är ju inte så stora lite tomater, gurka, paprika, chili, jordgubbar typ
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela