tangfelt.blogg.se

Fint pris!

Publicerad 2014-10-31 13:12:32 i Allmänt,

I somras när vi tävlade på Slottshoppet vann jag presentkort på kort från Manyooos Photography. Dessa bilder fick jag helt gratis, jättebra pris tycker jag.
 
Elton
 
 
Hippi
 
 
Filur
 
 
En klippkunds matte som var in idag hade en så otroligt fin jacka, nästan första gången jag blir kär i ett klädesplagg. Naturligtvis var det en väldigt dyr jacka men oj vad jag gillade den. Jackan är en ulljacka av märket Bergans och finns på www.alewalds.se. Bara att sätta igång och spara ;)
 
 
Nu blir det till att jobba resten av dagen, hadla lite inför helgen och imorgon bär det av till Rättvik för agilitytävling. Carina, Maggan, Åsa och jag har hyrt stuga så lite tacomys blir det imorgonkväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela