tangfelt.blogg.se

Flottarleden!

Publicerad 2016-09-18 20:55:00 i Allmänt,

Lördag morgon inleddes med att vi grattade Pär på födelsedagen, efter det gick Pär, Calle jag och hundarna Flottarleden. Barnen har gått den i skolan men varken Pär eller jag har gått den fast det är så nära..., men nu så. Oj, vad fint det var. Hundarna kunde springa lösa nästan hela rundan förutom i en kohage och när vi mötte lite folk. En riktigt härlig tur på drygt 7 km som kan rekomenderas! Lite bilder från förmiddagen.
 
 
På e.m fortsatte Calle och jag vårt skogstema och gick ut och plockade kantareller till Bengt som han skulle få i present tillsammans med lite annat. Två stora påsar blev det och hem och rensa för att sen gå till svärföräldrarna och äta födelsedagsmiddag. 
Idag har det blivit skogen och sen var Hampus och jag på Gudstjänst i kyrkan för alla blivande konfirmander. Efter det blev det lite rallylydnadsträning, agilityträning, fotboll, pizza och nu snart hockey. Det är lätt att få en helg att gå. Men denna vecka jobbar jag ju bara måndag och sen bär det av mot Spanien och vi hinner nog med både Barcelona och Zaragoza, men framförallt VM i agility, wiiiii vad kul det ska bli, Hippi och jag är superladdade!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela