tangfelt.blogg.se

Sååå tacksam!!!

Publicerad 2016-09-10 10:31:00 i Allmänt,

Alltså jag är så otroligt glad och tacksam för alla fina vänner jag har ute i landet. TACK för alla fina grattisar, blommor, presenter, brev och uppskattning jag och Hippi har fått efter vår NM vinst, TAAAACK ALLA!!!!!
Det betyder så otroligt mycket när det dimper ner ett "vanligt" brev i brevlådan bara för att säga grattis, den där lilla blomman, alla fina ord på fb, sms och som häromdagen när Hippi fick ett sånt otroligt fint täcke av Out-n-out, alltså ni måste bara in på sidan och shoppa dessa fina ulltäcken. Jag är helt såld på dem, så fin passform, snygga färger, svenskt och bara så proffsiga. Så är ni ute efter ett bra ulltäcke, gå in på http://www.out-n-out.se/
I helgen är Pär i Gävle och dömer klass 1 och 2. Själv ska jag fixa och dona med allt det där man inte har hunnit....., rabatterna tex. Men även skogspromenader, svampplockning, ta reda på äpplen och baka fler äppelkakor, aktivera hundarna etc. Men först frissan och klippa mig,,,,, och om jag törs blir det nog ganska kort....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela