tangfelt.blogg.se

GOTLAND!!!

Publicerad 2013-07-29 21:38:42 i Allmänt,

Semestern är slut men vi har haft en helt UNDERBAR vecka på Gotland, alltså jag bara ÄLSKAR denna Ö!!! Vinner jag massor med pengar så står ett hus vid havet på Gotland (helst Fårö) högt upp på önskelistan, alltså jag vill bli så där äckligt rik så jag kan köpa mitt drömställe, vara där hela somrarna och bara ha det så där jätte, jätte bra! Det var jag, Pär, Hampus, Wiola och Dominus som var där tillsammans med min storebror med familj, eller Kristofer var inte med men Rikard, Vilma, Astrid, Mia och Masse. Calle var hemma med tre hundar och Jocke var ju nere i Belgien på EO med Amiga och Filur.
 
Vi har haft toppenväder hela veckan och varit på massa underbara ställen, raukar, vattenland, sommarland, längst ner på ön, längst upp på ön, Fårö, drejat..., ja listan kan göras lång. Men aldrig stressat utan bara hittat ett mysigt ställe och njutit. Åh, längtar redan tillbaka. Har knäppt massor med kort och redan beställt en stor, tjock fotobok som med all säkerhet kommer att bli välbläddrad under mindre somriga dagar, härligt med minnen.
 

På måndagkvällen så var det en liten, liten off. agilitytävling i Klintehamn som vi hade anmält till. Det var bara small och medium och tävlingen började först vid 17-tiden. Hampus och Wiola tävlade klass 3 small och jag och Dominus klass 3 medium. Det började med agilityklassen och vi nollade på hinder båda två och gisses vad förvånade och glada vi blev när Hampus och Wiola vann small och fick sm-pinne och jag och Dominus vann medium med sm-pinne. Kommer kanske inte hända igen men vi passade på att fira!
 
 
Alla barn har varit så där härligt sommarglada och jag bara njuter av att se dem njuta! Ja, alla vuxna har också varit sommarglada så det så!
 

På onsdagskvällen gick jag och Hampus på Diggiloo som hade sin fantastiska show på Kneippbyn där vi bodde. Alltså vilken kväll!!, solen sken, vi satt i en sluttning och tittade ner på scenen och havet och solnedgången var i bakgrunden, och alla artister var ju så fantastiskt bra. Mojje började spela vid 17.45 och sen slutade det vid 23-tiden och det kändes som max 2 timmar, en helt perfekt kväll!!
 
 
Skulle kunna skriva hur mycket som helst om denna vecka men ni fattar nog att det har varit toppen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela