tangfelt.blogg.se

Är sommaren på väg tro?

Publicerad 2015-05-28 20:21:00 i Allmänt,

Imorse kändes det som sommar. Jocke och jag gick med alla hundar runt Bolletjärn och gissa om det var lyckliga vovvar som äntligen fick bada. Det var såååå fint så jag ville stanna tiden ett tag, önskade att jag hade alla dagishundar med mig och att alla klippningar var inställda så kunde vi bara ha varit där hela dagen...., men det funkade ju inte när man har tider att passa så efter ett tag fick vi allt pallra oss hem och det var nästan så jag blev lite glad när jag stod inne sen och jobbade och det regnade lite ute. 
 
Även trädgården börjar blomma nu trots kylan som fortfarande håller i sig. 
 
Ikväll kom solen åter och Hanna, Åsa och jag tränade lite här hemma. Har inte tittat på ett agilityhinder efter helgen men nu fick Hippi och Toppen köra denna kombination, eller vi körde till hinder 13 då vi bara har två tunnlar. Testade olika slalomingångar och även olika byten på hinder 6. .
Det är allt bra härligt med en egen bana här hemma :)
 
Igår var pappa och Elsy här en sväng och hälsade på, vi fikade lite och åt middag innan de rullade vidare. Mysigt att ni kom en stund!
Känns som det blir en tidig kväll ikväll då jag har varit trött hela veckan, men först lite te ;)
 
Vann så fina Hurta koppel i Hofors, hela 5 st samlade vi på oss samt lite annat smått och gottl
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela