tangfelt.blogg.se

I väntans tider!

Publicerad 2016-04-19 18:25:18 i Allmänt,

Wiiiii, nu kan jag inte hålla mig längre. För en vecka sedan föddes vår nya lilla valp. Om allt går som det ska så ska en liten pumikille flytta hem till oss i början av juni. Skulle ju hålla mig nåt år till men när detta dök upp så kändes det bara sååå rätt. Jag älskar hundarna i kullen innan (samma kombination) så här kom ju bara drömchansen att få något liknande. Nu måste veckorna gå jättefort, tur man har mycket jobb och tävlingar så kanske det bara swishar till och lagom till semestern kommer ju klimpen. Antingen är han grå eller så blir han ljus (fako)..., spännande!

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2016-04-20 08:04:59

Åh va spännande!! 😊

Svar: Ja, eller hur....!!!
tangfelt.blogg.se

Postat av: Lena

Publicerad 2016-04-20 12:21:52

Mäh! Ingen whippet nu heller!? Men grattis till nytillskottet. Spännande. :-)

Svar: Haha, näääästa gång kanske ;)
tangfelt.blogg.se

Postat av: Årsundaflocken

Publicerad 2016-04-21 18:55:28

Roligt! Nyfikna jag undrar varifrån?

Svar: Skallabackens kennel i Halmstad ;)
tangfelt.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela