tangfelt.blogg.se

Bröllopsdag!

Publicerad 2016-01-01 19:43:00 i Allmänt,

Nog för jag har jobbat hela julen men tre vanliga arbetsdagar hanns ju med innan nyår också. 
På måndagen firade Pär och jag 24 årig bröllpsdag, gisses nästa år är det silverbröllop ;), eller firade och firade vi jobbade och på kvällen var jag och Hampus på bio med Hanna, Rebecka och Anette och såg En man som heter Ove ;)
 
På tisdagkvällen dök fina familjen Prennmark upp och överraskade oss en dag tidigare. På kvällen satt vi och ritade i våra målarböcker och det är verkligen något som är beroendeframkallande ;)
På onsdagen blev Ebbot 8 månader och jag kan ju inte påstå längre att han blir större direkt, tror han har stannat i växten nu och det verkar inte bli så mycket mer än 32-33 cm sådär. Men söt är han och allas lilla favoritmaskot!
Det blev en härlig tur i skogen
och när killarna gick på bandy på kvällen så åkte vi tjejer till Kilafors så tjejerna fick träna lite agility. Blivande små stjärnor kan jag säga :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela