tangfelt.blogg.se

Firande och träningar!

Publicerad 2016-01-25 16:55:59 i Allmänt,

Förra veckan fick jag till tre riktigt bra agilitypass. I måndags tränade jag denna + lätt Ebbot övning innan valpkursen
och i torsdags innan nybörjarkursen i agility tränade jag lätta frammåtsändande övningar med Ebbot och lite slalom samt körde samma övningar med Elton och Hippi och gisses vad det gick. Toppen fick även ett pass rallylydnad. I lördags var vi ett gäng som tränade denna kombination i Hertsjö. Hippi och Elton fick köra av mina. Vi byggde även upp en slalomkombination liknade den ovan. 
 
I tisdags firade vi svärmor som fyllde 70 år på Orbaden. Vi åt så otroligt gott och hade en supertrevlig kväll. Vi saknade Jocke och Hanna bara. Grattis igen Margareta!
 
Och i söndags var Åsa och jag på lunch hemma hos Carina och sen på kvällen firade vi Calle som fyller 21 år idag (min lilla bebis;)
 
Emellan allt tränande och firande så har det varit vanligt jobb, många promenader och allt det där vanliga man gör, som att måla tex...., haha, två helger till sen ska vi nog se ett slut på allt månade;) Solen har varit framme flera dagar och det är så otroligt vackert!
 
Ikväll är det valpkurs igen, på onsdag går Hippi och jag kurs för Jocke och på torsdag är det nyb. agilitykurs. Men det bästa av allt denna vecka är att Jocke och Hanna kommer hem från Thailand imorgon...., som vi längtat!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela