tangfelt.blogg.se

Landslagsuttagning!

Publicerad 2016-01-10 19:46:00 i Allmänt,

Största agilityupplevelserna förra året var ju absolut EO, NM och VM. Jag älskar att tävla hemma i Sverige men att få åka utomlands och tävla för Sveriges färger och möta många nya härliga agilitymänniskor slår nog allt. En upplevelse jag verkligen skulle vilja uppleva igen. Men så kom det ut att en av landslagsuttagningarna skulle ligga nere i Skåne i påsk och jag började vela om jag skulle åka eller inte, det är ju så himla långt till Skåne ca 95 mil enkel resa. Men jag bokade boende och tänkte bestämma mig när anmälningstiden gick ut. Men så igår kom det ut att det var ändrat och istället skulle ligga i Vårgårda och även om det är långt så är det betydligt närmare än Skåne i alla fall. Så nu har jag nästan helt bestämt mig för att vara med och försöka kämpa för en plats åtminstone till EO och NM. Nackdelen tycker jag dock är att det bara är en uttagning och allt blir sååå himla avgörande på en och samma helg, men, men det är lika för alla och har man en bra helg den 29/4-1/5 så kan allting hända. Elton, Hippi och jag ska vara med och kämpa i alla fall :)
 

Kommentarer

Postat av: Åsa o toktassarna

Publicerad 2016-01-11 09:04:33

Klart ni ska, heja heja!

Svar: Tack!
tangfelt.blogg.se

Postat av: Årsundaflocken

Publicerad 2016-01-11 09:38:30

Härligt Malin!!! Kör så det ryker!

Svar: Det ska vi ;)
tangfelt.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela