tangfelt.blogg.se

Veckan som gått!

Publicerad 2016-01-30 15:31:59 i Allmänt,

Tjo, vad fort denna vecka gick. Dagar och kvällar går liksom i varandra och vips var det helg liksom. 
 
I onsdags fick Hippi gå kurs för Jocke och trots att hon är skendräktig och jättekonstig skärper hon till sig när det är träning även om inte den där riktiga farten finns så är det ändå helt okej...., jag menar matten ska ju hänga med också ;) En liten film på övningen.
https://www.youtube.com/watch?v=ZYqBcqkmw0A
 
I torsdags tränade Carina och jag lite innan min nybörjarkurs i agility. Så nyttigt med de där små träningarna och nyttigt för Ebbot med lite ny störningsträning. 
 
I fredags var vi på Eddys begravning. Det var så fint, så fint och tårarna rann mest hela tiden. Tänk att det ska vara så svårt att ta farväl. Det var Eddys familj och Pär och jag som var där och trots att många tårar rann så fick vi oss också en hel del skratt när vi efteråt fikade och pratade gamla tokigheter;) Tack Eddy för alla fina minnen <3
 
På kvällen var vi hundvakt åt gänget då Jocke jobbade, Hanna var på after work och Calle skulle till Ö-vik. Fredagsmyyyys på hög nivå ;)
 
Imorse drog Hanna med mig till sporthallen på ett Functional Core pass, sååå välbehövligt men jobbigt! Men det är konstigt det där med träning. Fast det är jobbigt så får man ändå mer energi av det efteråt. Jag har redan bokat in två pass nästa vecka, vattengympa och Core...., kommer väl inte kunna röra mig sen. 
 
Hampus och jag tog oss en promenad runt Vik. Hundarna älskar verkligen att springa och busa med Hampus. När vi är ute på åkern så kommer Hanna och deras gäng så då fick vi sällskap resten av promenaden, så mysigt!
 
Nu ska här göras en matlista för nästa vecka och sen ikväll ska vi hem till Jocke och Hanna och äta tacos och se på Thailandsbilder!!! Imorgon bär det av till Väsby för agilitytävling. Länge sen sist nu och efter morgondagen så är det ytterligare 10 veckor till nästa tävling så det är bäst att njuta imorogn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela