tangfelt.blogg.se

Flytt och Potter

Publicerad 2016-06-15 14:04:00 i Allmänt,

Kl 6 på måndagmorgon åkte jag, Hampus, Jocke och Hanna två bilar ner till Falkenberg. Dagen som jag inte har väntat på kom då Jocke och Hanna flyttar tillbaka neråt landet. Dock liiiite närmare denna gång då de ska bo i Falkenberg istället för i Skåne, men långt ändå för mammahjärtat :(. Hampus och jag började dock med att åka till Halmstad och hämta lilla Potter. Alltså vilken underbart söt liten valp och sååå cool, jag bara älskar honom! Tack Anna och Lasse på Skallabackens kennel för en supervalp!
Eftersom det är så lång resa så sov vi över i Falkenberg och på kvällen blev det först en famnpromenad längs havet.
och sen grillat hemma hos Tobbe, Rebecka och Tim samt fotboll såklart och en massa bus med Jocke och Hampus ;)
Vi sov över hos Anette och Potter skötte sig så bra. Han har kissat och bajsat ute, ätit bra och sov till halv fem då han var ut och kissa och sen sov han igen. På tisdagen började den långa bilresan hem men Hampus och jag tog det lugnt och stannade flera gånger för kisspauser och polkagrisinköp i Gränna bla. 
Potter tog i alla fall bilresan med ro <3
Väl hemma fick han bekanta sig med alla vovvar och det gick hur bra som helst. Efter en stund var han liksom bara en i flocken. Är sååå tacksam över att jag har så snälla fina vovvar som bara accepterar och välkomnar så fort det kommer en ny familjemedlem eller man har haft nån pensionatshund här hemma.
Idag har han varit med ut i skogen och även varit med på jobbet. Har gått hur bra som helst och han är så cool!
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-15 18:24:57

Underbart söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela