tangfelt.blogg.se

Underbar semester!

Publicerad 2016-03-20 10:04:15 i Allmänt,

Alltså vi har haft det såååå fantastiskt bra på Fuerteventura, vilket paradis!!!! Nu har jag två favoritställen och det är Gotland och Fuerteventura, och ja, de är snarlika förutom att stenarna är mest ljusa på Gotland och svarta på Fuerteventura ;)
Första två dagarna var det sol/moln och väldigt blåsigt, men sen mojnade vinden lite och solen sken och det var helt perfekt! Poolerna var lite kalla men det var desto varmare i havet. Ön är känd för att det blåser en del och därför älskar ju surfarna detta ställe, men även jag och Hampus då vi fick hoppa så där härligt barnsligt i vågorna :) Vi hade all inclusive och då det fanns många olika restauranger på området så kunde man variera sig enormt och det är ju fantastiskt bra att bara kunna gå och ta när man blir törstig, glassugen, hungrig etc. Vi gjorde nästan inte av men några pengar alls utan bara lite småsaker vi köpte med oss hem. Varje morgon var Pär och jag duktiga att sprang på stranden och sen körde vi ett styrkepass från min onlinekurs. Alltså dessa morgnar var nästan bästa stunden på hela dagen, att springa och höra vågornas brus medans solen går upp på en fantastiskt strand det är nästan oslagbart! Ja, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men jag kör med en bildbomb istället och ni som känner mig förstår att detta bara är en liiiten, liiten, liiten del av alla kort jag tog ;) Och vet ni vad....., flygresan gick faktiskt bra, jag har blivit betydligt tuffare och jag fick till och med instruktioner hur jag skulle öppna nödutgången om nåt skulle hända då jag satt vid fönstret där och hade ansvaret för den och jag var ändå lugn..., det ni...., det tar sig för tanten.....
 
Ja, det var några bilder från vår semester men som vanligt är det svårt att fånga allt fina på bild, det måste upplevas i verkligheten. Nu ska jag bara ta mig tid att göra en fotobok så jag kan sitta och bläddra och minnas tillbaka sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela