tangfelt.blogg.se

Nu vet vi!!!

Publicerad 2016-05-18 20:07:04 i Allmänt,

Hej, det är jag som är Potter!
Nu är det bestämt att det blir fako hanen som blir vår lilla Potter, svårt att säga vad det är som gör att man fastnar för en speciell varelse utan att ha träffat den men blicken har hela tiden slitits till honom även om jag har försökt att vara neutral. Vet inte om det är färgen som gör att jag ser honom hela tiden eller vad det är, så därför blev jag väldigt glad när uppfödarna tyckte lika som mig. Har väl i och för sig alltid tänkt mig en svart/grå pumi men man är väl inte sämre än man kan ändra sig, en ljus är ju också snyggt ;) Idag är han 5 veckor så nedräkningen börjar på allvar nu, wiiiii.....
 
Här är Potter med sin syster, såååå söta båda två <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela