tangfelt.blogg.se

Gör man som alla andra....

Publicerad 2016-09-14 20:48:00 i Allmänt,

Gör man som alla andra, så blir man som alla andra.... (Ingemar Stenmark)
 
Ett av mina favoritprogram har ju börjat igen, I huvudet på Gunde Svan. Så himla bra. Sist var det Ingemar Stenmark och gisses, där har man mycket att lära. Vad han vågade och vad rätt det blev..., som han sa, gör man som alla andra blir man som alla andra.... och han ville ju bli bäst så därför gjorde han ju på sitt sätt, något att tänka på. 
Ikväll är det Foppa och jag kommer sitta bänkad :)
 
Denna vecka har det varit två kursavslutningar. Valpkursen igår och nybörjaragilityn ikväll. Jag verkligen älskar att ha kurs nu, så underbara deltagare som tränar och står i. Tur att vi ses snart igen ;)
Något otroligt har hänt i år...., jag som aldrig hittar svamp, hittar svamp hela tiden. Det är kantareller till höger och vänster och det blir nån påse var och varannan dag, sååå underbart. Har jag sagt att jag ÄLSKAR hösten!
Dagens skörd av äpplen och svamp.
Pottan har även blivit 5 månader <3
Och växthuset har fått höstfint
Nu blir det Foppa och soffan....

Kommentarer

Postat av: Årsundaflocken

Publicerad 2016-09-14 22:03:55

Fantastiskt att se Foppa o Gunde. Två av mina stora idoler + Stenis förstås.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela